3 Nisan 2008

Sebzeli tava

Posted by Picasa

Malzemeler:
2 tane tomates
1 patlıcan
2 tane orta boy kabak
2 su bardağı dolusu kuşbaşı et
1 soğan
4 diş sarımsak
4 tane sivri biber(ama ben acı biber kullandım ondan tüm tüm attım)
2 orta boy patetes
2 yemek kaşığı sıvı yağ
1 şeker kaşığı salca
Tuz, karabiber, kırmızı toz biber
1su bardagı su
Hazırlanışı:
Arkadaslar ben kullandıgım kuşbaşı etın tam olarak kaç gr olduğunu bilmediğim için 2 su bardağı dolusu koydum yada siz nekadar etli yada etsiz olmasını istiyorsanız okadar koya bilirsiniz.Fırın tepsinizin içine kuş başı etinizi alıp sonra kabaklarımızı soyup yuvarlak yuvarlak doğrayınız, patlıcanları alaca soyup küp şeklinde doğrayınız, pateteslerıde soyup dilimleyinız ve sarımsaklarıda 3 yada 4 de bölüp hepsını kuşbaşı etinizin üzerine alınız ve sıvı yağı, tuzu, karabiberi ve pul kırmızı biberi ekleyinız.Son aşama olarakta 1 su bardagı soğuk suyumuzun ıcıne salçanızı koyup karıştırınız bu karısımıda tepsinizin üzerine ekleyiniz ve bunların hepsını elınızle tepsıde karıştırınız üzerinıi foil ile kapatıp fırında 200 derecede 35-40 dakika pişirin.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam!!!

siteniz çok güzel ve açık tarifler içeriyor.başarılar


htttp://ekolmany.blogcu.com