8 Nisan 2008

Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği 20 için hazırladığım Şekerpare 2



Merhaba arkadaşlar ben bu tarifimle porselen demlik çay saati erkinliği 20 ev sahipliği yapan arkadaşımız http://mucizembenibul.blogcu.com için hazırladım işallah beğenilir.Burdan çok selamlarımı yolluyorum.
Malzemeler:
1 paker margarin
2 adet yumurta (1'ini sarısını ayrılacak)
1 paket vanilya
1 su bardağı şeker
1 paket kabartma tozu
alabildiğince un
Şerbet icin:
3 su bardağı su
2 su bardağı şeker
yarım limon suyu
Hazırlanışı:
Yumuta şekerle birlikte çırpılır. Yumuşatılmış margarin, un, vanilya,kabartma tozu ilave edilip, yumuşak bir hamur yapılır. Ceviz büyüklüğünde parçalar kopartılarak elle yuvarlanır.Yağlanmış tepsiye dizilip üzerine yumurta sarısı sürüp, çatalla çızebirsiniz.Fırında 175 derecede pişirilir.
Diğer tarafta şerbet kaynatılır.3-5 dakika bekletildiktan sonra ılık olan tatlının üzerine dökülür.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam canım
katılımın için çok teşekkürler
bu güzel tarifini yarın yayınlarım İnşallah daha çok herkes görmüş olur

ayrıca arkadaş listemdesin artık sevgilerimi yolluyorum

Adsız dedi ki...

canım yalnız foton görünmüyor ve kopyalanmıyor ayaralamanı yap bana yaz okeymi