8 Nisan 2013

Kasanak işi sehpa veya yemek masası örtüsü olarakta kullanılır

3 yorum:

Adsız dedi ki...

slm elinize emeginize saglik sizden ricam o kenardaki yildizi nasil yapiyorsunuz bende yapiyorum kizim cok begendi onun ceyizine yapmak istiyorum simdiden tsk ederim lutfen yardimci olun 68 aksaray

Adsız dedi ki...

slm elinize emeginize saglik sizden ricam o kenardaki yildizi nasil yapiyorsunuz bende yapiyorum kizim cok begendi onun ceyizine yapmak istiyorum simdiden tsk ederim lutfen yardimci olun 68 aksaray

Kesifdunyam-su dedi ki...

cnm ben yapmiyorum kasnak isini yengemin yaptiklari bunlar ama anlatmasina gore dikdortgenli kasnakta yapiyor koselerinide boncuk yerlestirirken yildiz sekli yapip yapistiriyor ve kasnaktan cikarttiginda bosta olan boncuksuz yerleri kestiginde yildiz gibi ortaya cikiyor insallah anlata bilmisimdir eger video lu anlatim bulursam yayinlarim